Its Monday !

a

Halloooooo , im not going to school today because of several reason . Lol , tak perlu tahu . Hihi , and now my house in under renovation . And ada dua indon tengah pecah tembok dekat depan tu . And hari sabtu and ahad haritu aku tak ada mood , ada lah sebabnya and aku malas nak pegang phone aku . Hihi , sorry lah ehh kalau ada org call and aku tak angkat .And semalam pak ngah and mak ngah datang rumah , aku menyampah dengan anak dia.  menyepahkan bilik aku -.- Okay tutup cerita , and hari ini aku kena teman mama , itulah sebabnya aku tak datang sekolah :) Esok aku datang , jangan risau :) And aku tak tahu kenapa sejak kebelakangan ni aku selalu menangis , maybe sebab banyak masalah or entah -.- Tapi takpa , eyebag tak tumbuh :P Hihihi , and sebenarnya kakak menyorok tau laptop ni , and mama bagi main :) Hihi , love you mama . And aku nak off , nak buat folio :) Okay byebye !