Epaa's openhouse for AidilAdha (:





Hello everybody , last Tuesday , Epaa ada buat openhouse for Hari Raya . Ikutkan nak buat kecil kecilan , entah macam mana boleh jadi besar-besaran . Nasib baik my dad bagi pergi , abang kita yang hantar pergi sana . Time tu ada ehem ehem , k handsome :P Okay then kita call Epaa, and Epaa menjerit, dia ingat aku tak pergi :P Lol , aku pergilah weh :-) Lepastu , naiklah kereta dalam pukul 1 lebih , then pergi rumah Epaa terus sebab Amalia and Nysa naik dengan Qas. Then terserempak tengah jalan  ,diorang tengah jalan kaki :-) Alolo , makcik betul :P Then bagi tumpang, korang tahulah abang aku macam mana, bawak laju and bukak lagu avenged sevenfold -.- Hahaha , dah sampai kitorang pun masuk and gelak gelak photoshoot semua . Lepastu , Epaa pun keluar dengan gaya makcik purple :P Hahaha,  lepastu kawan kakak dia ramai :-) Then makan dekat kolam ikan sana . Ada PIZZA , LAKSA AND MACAM MACAM . Nysa indonnnnnnnnnnnn -.- Lepastu Amnani datang :-) Kawan lama Amalia and Epaa. She's really preety and asyik gelak je :P Lepastu , dah makan semuaa and aku banyak buat malu . K segan  ,then dah kenyang pergi taman . Tangkap gambar and gossip! Lepastu pukul 3.30 aku kena balik ,then amalia , qas and nysa tumpang . hantar sampai rumah Amalia je :-) Lepastu balik terus upload gambar , and memang best today sebab excited sangat :P K tu je :) BYEEEEE :-)