12/9/2011

Tarikh apa tu ? Nak tahu tak ? Tu tarikh aku couple dengan Daud , tapi tak sampai sebulan pun :( And nak tahu tak cerita dia? Time belum couple tu , aku share topup dengan dia RM2 , then kitorang text laa, lepastu dia mintak couple. Aku percayakan dia so aku terima jela. Esok nya aku sanggup ponteng kelas tambahan sebab nak balik sekolah dengan dia ;) Dia asyik cakap i love you je :( And aku suka part hujan lebat and time tu hari rabu :( Okay , then dah seminggu kot dia tak text sebab takda credit and then text lah someone tu , dia bagitau semua tau , and aku sangat sangat sedih . So , aku pun buat single at fb and break :( Aku tak cakap dekat dia pun yang aku break , yeah sangat sakit. Aku menangis malam malam , and bukan sesuka hati aku nak break . Aku bukan macam tu -.- Dia macam tak kisah aku break dengan dia , dia macam tak sayang aku :( Sangat sedih , so dapat tahu yang dia bla bla bla. Aku pun mengutuk lah dia semua. Ehh macam dia tak kutuk aku ? Kitorang jiran so aku malas nak tengok muka dia. Dulu punya bestfriends but now tak bertegur  Btw thanks for everything, and sorry . Bye

Kitorang break 3/10/2011 , and yeah bukan jodoh . dia pun tak sayang aku , okay bye Mohamad Firdaus bin Muda :')