Single is better .

Today is 14 October 2011 , Friday. Masa berlalu dengan sungguh cepat. Yah , exam pun nak dekat tapi aku tak bersedia lagi . And today aku tak ada mood because ada lelaki gila yang cari pasal . Okay , aku benci dia . Yes, i'm single :) Single is better right? Memang better but sometimes sangat bosan and kau akan rasa alone :) Okay , aku nak join azam Harith Akmal :) Azam dia ialah SINGLE SAMPAI AKHIR TAHUN TAPI BOLEH SUKA ORANG :) Hihi , we're gang! Lol , okay aku memang suka seorang budak ni . Dia sangat sangat baik and aku sayang dia :) Korang mesti tak tahu siapa kan ? Ngeh ngeh , ada laaaaaaaaaaaaaaaaaa :) And now aku banyak bergaduh dengan orang :) Sebab terasa :P Its okay , i don't care at all . Okay , i love all my new bestfriends :) Ada gambar di sebelah itu , mereka faham perasaan aku :) Okay sebenarnya dah tak ada idea, kbyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :)