At Taylor's University College :-)










Hai semuaaaa, on 19 November , my sister ada berniaga dekat Taylor's University :-) Then aku pun sibuk nak ikut sebab aku memang suka jual jual ni xD Then,kakak suruh ajak kawan , Maliya and Epaa. Aku call epaa, dia tak angkat langsung so ajak Maliya je laaa :) Then dah ambil Maliya,kitorang pun gerak . Pergi rumah kawan kakak aku then ambil dia sebab dia pun berniaga jugak :) Then dah sampai , ambillah barang semua , dekat situ semua complete, ADA SUBWAY,FAMOUS AMOS,BASKIN ROBBIN,STARBUCK,OLD TOWN, 7E and banyaklaaa. Bertuah siapa yang belajar dekat situ . Lepastu kemas laa barang :) Then dah kemas pergi beli makanan and promote lah tudung dekat orang. Banyak orang cina weh , siapa nak pakai tudung? Then meja sebelah kitorang sangat kecoh menjual sebab diorang jual kraftangan and for animal abuse apa entah. Then,orang sebelah kakak kakak hot, cantik cantik diorang jual cupcake , float and candy . Sedap tau! Then my sister suruh aku and Maliya  pergi starbucks , lepak sana. Dia belanja Chocolate Chip Cream dua , and red velvet satu :) Kitorang pun lepak , online semua. Then kakak aku kata menyesal tak bawak laptop . Lol , tahu pun . Then dah lepak pergi berniaga , macam macam orang jual dekat situ . Then pukul 4 kitorang kemas sebab nak hujan . Balik tu , terus rehat. Penatlah woi , minggu depan pergi berniaga dekat UITM :) Aku ikut babe, okay bye!