Thursday.

Hiiii , today saya bangun awal :-) Sebab nak sangat online, hihi . Aku tak tahu kenapa semangat sgt nak on , bukan ada apa apa pun. Maybe rinduu Mark Foster kot :P Hihi , online je terus bukak lagu dia . Yahhh that's me :-) And pagi pagi makan nasi goreng yang sikit atas pinggan . Nak diet katakan , mama  banyak masak today , nasi goreng,kueh teow and bihun goreng :-) And semalam abah balik , dia suruh ambil pisang dalam kereta, sikit sikit pisang. Haiyooo , time ambil tu , bujang depan mengintai , ingat rumah kau gelap , aku tak nampak kau lah ? stupid , dah lah bawak perempuan , haha . And RM100 aku ambil Jumaat minggu depan sebab Izzat cakap dekat aku , ramai kata esok , aand kelas aku semua kata 25 haribulan . Okay , aku ambil duit to for buku sekolah , not for shopping :-) Okay that's for today , bye y'alls :-)